РЕПУБЛИКА СРБИЈА
РАСИНСКИ УПРАВНИ ОКРУГ
Број: 919-00-1/17-01
- 04. 0 2017 год.
Крушевац
МИНИСТАРСТВО ДРЖАВНЕ УПРАВЕ И ЛОКАЛНЕ САМОУПРАВЕ
ПРЕДМЕТ: Извештај о раду Стручне службе расинског управног округа за период од 01. 01. 2016. до 31.12. 2016. год
I
А) Број и структура запослених:
Број и структура запослених:
Правилником о унутрашњем уређењу и систематизацији Расинског управног округа систематизовано је укупно 9 радних места:
– два радна места у звању саветника 2 (један државни службеник)
-једно радно место у звању референта 3 (три државна службеника)
-три радна места у IV врсти радних
места намештеника 3 (четири намештеника)
Систематизовано је и радно место начелника расинског управног округа (статус функционера од ступања на снагу измена и допуна Закона о државној управи)
Називи радних места су: шеф Одсека за опште и заједничке послове, радно место за финансијско материјалне послове, радно место за канцеларијске послове (извршилачка радна места) и дактилограф-оператер (намештеничко радно место). Сви поменути део су унутрашње организационе јединице – Одсека за опште и заједничке послове. Актуелним актом административно – технички секретар и возач остали су изван Одсека (такође намештеници). Сва систематизована радна места су попуњена.
Стручна служба броји девет извршилаца. (заједно са начелником Расинског управног округа-радно место функционера).
Квалификациона структура запослених је: два лица са високом стручном спремом, два лица са вишом стручном спремом и остали запослени са средњом (по актуелном правилнику – систематизацији).
Стручном службом руководи начелник. Ову дужност од 01.12.2012. годиине, обавља диплoмирани економиста Бранислав Весић
У извештајном периоду, у писарници Стручне службе Расинског управног округа –евидентирано је предмета (заведено у писарници Округа) и то:
Г/ ПРЕГЛЕД ИНСПЕКЦИЈСКИХ СЛУЖБИ И БРОЈА ЗАВЕДЕНИХ ПРЕДМЕТА ПРЕМА СЛУЖБАМА У 2015 ГОДИНИ
Стање на дан 31. 12. 2016. године
1.МИНИСТАРСТВО ЗА РАД, ЗАПОШЉАВАЊЕ, БОРАЧКА И СОЦИЈАЛНА ПИТАЊА – ИНСПЕКТОРАТ ЗА РАД, ОДЕЉЕЊЕ ИНСПЕКЦИЈЕ СА СЕДИШТЕМ У КРУШЕВЦУ
Одељење инспекције рада, Одељење инспекције рада, окружна подручна јединица са седиштем у Крушевцу, Укупно запослено 8 државних службеника. Ознака органа 389, укупно 2670 заведених предмета од чега по класивикационим ознакама материје:
Класификациона ознака | Број предмета |
117 | 139 |
021 | 1155 |
155 | 230 |
162 | 633 |
163 | 327 |
164 | 181 |
361 | 5 |
2.МИНИСТАРСТВО ЗДРАВЉА
Санитарна инспекција- укупно 6 запошљених са седиштем у Крушевцу
– укупно заведених 1855 предмета
Класификациона ознака | Број предмета |
53 | 1985 |
512 | 204 |
2.2Здравствена иснпекција –један извршилац-здравствени инспектор укупно 282
Класификациона ознака | Број предмета |
50 | 159 |
361 | 33 |
072 | 90 |
- МИНИСТАРСТВО ПОЉОПРИВРЕДЕ, И ЗАШТИТЕ ЖИВОТНЕ СРЕДИНЕ
3.1 УПРАВА ЗА ВЕТЕРИНУ Одељења за инспекцијске послове Управе за ветерину , Укупно 7 извршилаца
Класификациона ознака | Број предмета |
323 | 4287 |
- Укупно УПРАВА ЗА ЗА ЗАШТИТУ БИЉА Одсек фитосанитарне инспекције 6 (шест) извршилаца.
Класификациона ознака | Број предмета |
321 | 2226 |
- ПОЉОПРИВРЕДНА ИНСПЕКЦИЈА Укупно 3 три извшрилаца.
Класификациона ознака | Број предмета |
320 | 1056 |
- УПРАВА ЗА ШУМАРСТВО-674 Укупно 2 извршилаца- шумарско-ловна иснпектора
Класификациона ознака | Број предмета |
322 | 625 |
324 | 49 |
- 5 ИНСПЕКЦИЈА ЗА ЗАШТИТУ ЖИВОТНЕ СРЕДИНЕ. Од средине године без извршиоца (распоређен службеник у Рашки управни округ)
Класификациона ознака | Број предмета |
501 | 42 |
- МИНИСТАРТВО ПРАВДЕ И ДРЖАВНЕ УПРАВЕ–један извршилац – управни инспектор укупно 173 предмета
Класификациона ознака | Број предмета |
038 | 125 |
070 | 45 |
- МИНИСТАРСТВО ПРОСВЕТЕ, НАУКЕ И ТЕХНОЛОШКОГ РАЗВОЈА
Школска управа са седиштем у Крушевцу, Укупно 8 запослених извршилаца.
Класификациона ознака | Број предмета |
614 | 194 |
- МИНИСТАРСТВО ТРГОВИНЕ, ТУРИЗМА И ТЕЛЕКОМУНИКАЦИЈА
ТРЖИШНА ИНСПЕКЦИЈА Укупно запослених – 9 извршилаца тржишних инспектора.
Класификациона ознака | Број предмета |
334 | 1120 |
ТУРИСТИЧКА ИНСПЕКЦИЈА -Укупно 3 извршилаца – туристичка инспектора
Класификациона ознака | Број предмета |
332 | 308 |
Почев од 01. 01. 2016., закључно са 31. 12. 2016. године у писарници Расинског управног округа заведено је укупно 14.884 предмета. Од заведених предмета у 2016 тој години архивирано је 6117 предмета а укупно је архивирано (и предмети из претходних година) 13.409 предмета, извршена је укупно 2151 допуна предмета. Поред наведеног дактило биро Стручне службе израдио је (материјализовао) укупно 2.007 предмета (израда аката – решења, записници, извештаји…). Поред наведеног у Стручној служби, а за потребе начелника заведено је и обрађено 97 предмета са класификационом ознаком 00 и 01 – државни органи. Стручна служба је у претходном периоду пружала стручну и техничку помоћ у раду начелника и Савета расинског управног округа овде спада и израда одговарајућих аката у вези са пружањем услуга од стране Округа, израда одговарајућих правилника, извештаја, нацрта кадровских планова У оквиру материјално – финансијских послова, квантитативно у извештајном периоду, израђено је и реализовано 298 налога за плаћање са преузетом обавезом. Експедовано је 7322 пошиљки и извршен пријем 4036.
Такође, Стручна служба обезбеђује све услове (и финансира трошак) који омогућавају несметан рад организационих јединица са седиштем у Округу. Почев, од материјала, обезбеђења поштанских (укључујући фиксну телефонију), енергетских, комуналних, све до просторних услова.
Економска
Класификација |
О П И С | Планирана и утрошена средства
из буџета за 2016 |
4 | 5 | 6 |
411 | Плате и додаци запослених | 5.596 5.591 |
412 | Социјални доприноси на терет послодавца | 1027 1.027 |
413 | Накнаде у натури | 0 0 |
414 | Социјална давања запосленима | 29 0 |
415 | Накнаде за запослене | 310 281 |
421 | Стални трошкови | 2.792 2.782 |
422 | Трошкови путовања | 100 5 |
423 | Услуге по уговору | 452 443 |
425 | Текуће попоравке и одржавање | 400 399 |
426 | Материјал | 1.150 1.058 |
512 | Машине и опрема | 89 87 |
482 | Порези таксе | 15 13 |
Материјална опремљеност стручне службе је на задовољавајућем нивоу..
Стручна служба има изузетан ниво сарадње са Управом за трезор министарства финансија и са Службом за управљање кадровима
Стручна служба Расинског управног округа на дан израде анализе опслужује укупно 56 извршилаца.
II
Најзначајније активости у извештајном периоду
Поред редовних активности предвиђених постојећим општим актима а у досадашњем тексту непоменутих у извештајном периоду планирани су и обављени следећи редовни послови:
Обављено је редовно – годишње, оцењивање запослених службеника и намештеника, достављен извештај Поверенику за информације од јавног значаја. Иницирани су поступци набавки пошто је претходно донет План јавних набавки за 2016. годину. Израђени су Извештаји о раду Службе и Савета, као и читав низ пратећих правилника . Сачињен је финансијски план за период 2017-19 година као и кадровски план. Служба, такође обавља послове заштите здравља на раду.
Пружана је стручна и техничка потпора начелнику Управног округа и Савету управног округа (седам седница Савета: записници, информације за медије, протокол, израда и експедовање закључака),
Савет је пре свега разматрао питања из надлежности а сходно Закону о државној управи. Превасходно рад и услове рада подручних организационих јединица – инспекција (усвајање информација и планова рада, доношење Одлука о унапређењу услова за рад, смештајних услова, размена информација о актуелној проблематици, али и иницирање конкретних акција у домену инспекцијског надзора). Разметране су и теме, иницијативе и закључци од ширег друштвеног значаја ( озакоњење објеката, проблематика регионалног водоснабдевања, управљања отпадом…).
У току 2016. године одржано је укупно 12 колегијума са руководиоцима унутрашњих организационих јединица министарстава ( о чему су сачињене одговарајуће службене белешке). 1) На колегијумима су разматране текуће и планиране активности инспекцијских служби, као и степен реализације периодичних планова. Ово је од огромног значаја јер начелници Округа још увек од министарстава не добијају годишње нити периодичне планове рада, што је предуслов за квалитетно вршење надлежности. 2) На састанцима је било речи о условима за рад и њиховом побољшању и проблемима са којима се сусрећу извршиоци (пре свега у погледу одржавања опреме, недостатка бонова за гориво, нерегистрованих и застарелих службених возила) 3)На колегијумима, руководиоци инспекцијских служби изнели су читав низ конкретних предлога везано за унапређење услова за рад, координацију активности и заједнички рад две или више инспекцијских служби.
Стручна служба пружа стручну и техничку потпору Окружном штабу за ванредне ситуације. У току 2016. године одржано је укупно 3 редовне седнице штаба и 3 ванредне. Сачињена су одговарајућа планска акта и извештаји.
Стручна служба обавља и послове заштите тајних података у складу са законом и сходно томе обезбеђена је одговарајућа опрема.
У погледу оцењивања државних службеника примењује се модел кварталног праћења резултата рада.
Остали послови са континуираним обављањем у извештајној години: планирање извршења буџета и квота за извшетајни период, израда одговарајућих захтева за промену у апропријацији и промени квота, израда захтева за преузимање обавеза, захтева за плаћање и трансфер средстава, контрола података за обрачун плата запослених; састављање анализа, извештаја и информација; и; чување и издавање канцеларијског и другог потрошног материјала и ситног инвентара; и послови умножавања материјала; текуће одржавање пословног простора и друге послове од значаја за рад Управног округа, достављање извештаја Централној кадровској евиденцији; рад у програму –регистар запослених при Управи за трезор.
Извршен је редизајн (поновна израда) сајта Расинског управног округа, увођењем нових садржаја и линкова сходну налозима Управе за дигиталну реформу. Такође на порталу Е управе, реализована је прва електронска услуга Расинског управног округа (захтев за приступ информацијама од јавног значаја).
Извршена је делимична обнова опреме у писарници: замена два рачунара (у рачуноводственој служби и архиву писарнице).
Започети су и радови на сређивању хола управне зграде (молерско фарбарски и електричарски радови).
Стручна служба поменуте послове обавља у згради које је у власништву града Крушевца (ул. Балканска 63), а одлуком скупштине града је уступљена Расинском управном округу на трајно коришћење.
Стање опремљености стручне службе је задовољавајуће (изузетак се односи на застарело службено возило намењено превозу начелника округа), услови у којима обавља задатке су задовољавајући. Број запослених извршилаца у Стручној служби је оптималан.
Планиране активности: у 2017. тој години планира се подизање нивоу вршења услуга Стручне службе. У погледу опреме, планира се набавка сервер уређаја за рад писарнице/или потпуна репарација истог (замена хард дискова). Планирана је и набавка једног фотокопир апарата за потребе инспекцијских служби.
Припремио
Шеф Одсека за опште послове
ДЕЈАН ЈОВАЦ
РАСИНСКИ УПРАВНИ ОКРУГ
НАЧЕЛНИК
Бранислав Весић