РЕПУБЛИКА СРБИЈА
РАСИНСКИ УПРАВНИ ОКРУГ
Број: 919-00-1/18-01
03.01. 2017 год.
Крушевац
МИНИСТАРСТВО ДРЖАВНЕ УПРАВЕ И ЛОКАЛНЕ САМОУПРАВЕ
ПРЕДМЕТ: Извештај о раду Стручне службе расинског управног округа за период од 01. 01. 2017. до 31.12. 2017. год
I
А) Број и структура запослених:
Број и структура запослених:
Правилником о унутрашњем уређењу и систематизацији Расинског управног округа систематизовано је укупно 9 радних места:
- два радна места у звању саветника – 2 (један државни службеник)
- једно радно место у звању референта – 3 (три државна службеника)
- три радна места у IV врсти радних места намештеника – 3 (четири намештеника)
Систематизовано је и радно место начелника расинског управног округа (статус функционера од ступања на снагу измена и допуна Закона о државној управи).
Називи радних места су: шеф Одсека за опште и заједничке послове, радно место за финансијско материјалне послове, радно место за канцеларијске послове (извршилачка радна места) и дактилограф-оператер (намештеничко радно место). Сви поменути део су унутрашње организационе јединице – Одсека за опште и заједничке послове. Актуелним актом административно – технички секретар и возач остали су изван Одсека (такође намештеници). Сва систематизована радна места су попуњена.
Стручна служба броји девет извршилаца. (заједно са начелником Расинског управног округа-радно место функционера).
Квалификациона структура запослених је: два лица са високом стручном спремом, два лица са вишом стручном спремом и остали запослени са средњом (по актуелном правилнику – систематизацији).
Стручном службом руководи начелник. Ову дужност од 01.12.2012. годиине, обавља диплoмирани економиста Бранислав Весић.
У извештајном периоду, у писарници Стручне службе Расинског управног округа – евидентирано је предмета (заведено у писарници Округа) и то:
Г/ ПРЕГЛЕД ИНСПЕКЦИЈСКИХ СЛУЖБИ И БРОЈА ЗАВЕДЕНИХ ПРЕДМЕТА ПРЕМА СЛУЖБАМА У 2017 ГОДИНИ
Стање на дан 31. 12. 2017. године
- МИНИСТАРСТВО ЗА РАД, ЗАПОШЉАВАЊЕ, БОРАЧКА И СОЦИЈАЛНА ПИТАЊА – ИНСПЕКТОРАТ ЗА РАД, ОДЕЉЕЊЕ ИНСПЕКЦИЈЕ СА СЕДИШТЕМ У КРУШЕВЦУ
Одељење инспекције рада, Одељење инспекције рада, окружна подручна јединица са седиштем у Крушевцу, Укупно запослено 8 државних службеника. Ознака органа 389, укупно 3.417 заведених предмета од чега по класивикационим ознакама материје:
Класификациона ознака | Број предмета |
117 | 66 |
021 | 1475 |
155 | 327 |
162 | 976 |
163 | 369 |
164 | 205 |
2. МИНИСТАРСТВО ЗДРАВЉА
2.1 Санитарна инспекција – укупно 6 запошљених са седиштем у Крушевцу
– укупно заведених 1735 предмета
Класификациона ознака | Број предмета |
53 | 1535 |
512 | 200 |
2.2 Здравствена иснпекција – један извршилац-здравствени инспектор укупно 125
Класификациона ознака | Број предмета |
50 | 40 |
361 | 30 |
072 | 55 |
3. МИНИСТАРСТВО ПОЉОПРИВРЕДЕ, И ЗАШТИТЕ ЖИВОТНЕ СРЕДИНЕ
3.1 УПРАВА ЗА ВЕТЕРИНУ Одељења за инспекцијске послове Управе за ветерину , Укупно 7 извршилаца
Класификациона ознака | Број предмета |
323 | 3686 |
3.2 Укупно УПРАВА ЗА ЗА ЗАШТИТУ БИЉА Одсек фитосанитарне инспекције 6 (шест) извршилаца.
Класификациона ознака | Број предмета |
321 | 2004 |
3.3 ПОЉОПРИВРЕДНА ИНСПЕКЦИЈА Укупно 3 три извшрилаца.
Класификациона ознака | Број предмета |
320 | 843 |
3.4 УПРАВА ЗА ШУМАРСТВО – 625 Укупно 2 извршилаца- шумарско-ловна иснпектора
Класификациона ознака | Број предмета |
322 | 559 |
324 | 66 |
4. МИНИСТАРТВО ПРАВДЕ И ДРЖАВНЕ УПРАВЕ–један извршилац – управни инспектор укупно 189 предмета
Класификациона ознака | Број предмета |
038 | 119 |
070 | 70 |
5. МИНИСТАРСТВО ПРОСВЕТЕ, НАУКЕ И ТЕХНОЛОШКОГ РАЗВОЈА
Школска управа са седиштем у Крушевцу, Укупно 8 запослених извршилаца.
Класификациона ознака | Број предмета |
614 | 107 |
6. МИНИСТАРСТВО ТРГОВИНЕ, ТУРИЗМА И ТЕЛЕКОМУНИКАЦИЈА
ТРЖИШНА ИНСПЕКЦИЈА Укупно запослених – 9 извршилаца тржишних инспектора.
Класификациона ознака | Број предмета |
334 | 1200 |
ТУРИСТИЧКА ИНСПЕКЦИЈА -Укупно 3 извршилаца – туристичка инспектора
Класификациона ознака | Број предмета |
332 | 274 |
Почев од 01. 01. 2017., закључно са 31. 12. 2017. године у писарници Расинског управног округа заведено је укупно 14.205 предмета. Од заведених предмета у 2017 тој години архивирано је 6276 предмета а укупно је архивирано (и предмети из претходних година) 14.334 предмета, извршена је укупно 1934 допуна предмета. Поред наведеног дактило биро Стручне службе израдио је (материјализовао) укупно 2.007 предмета (израда аката – решења, записници, извештаји…). Поред наведеног у Стручној служби, а за потребе начелника заведено је и обрађено 74 предмета са класификационом ознаком 00 и 01 – државни органи. Стручна служба је у претходном периоду пружала стручну и техничку помоћ у раду начелника и Савета расинског управног округа овде спада и израда одговарајућих аката у вези са пружањем услуга од стране Округа, израда одговарајућих правилника, извештаја, нацрта кадровских планова У оквиру материјално – финансијских послова, квантитативно у извештајном периоду, израђено је и реализовано 274 налога за плаћање са преузетом обавезом. Експедовано је 7285 пошиљки и извршен пријем 4125..
Такође, Стручна служба обезбеђује све услове (и финансира трошак) који омогућавају несметан рад организационих јединица са седиштем у Округу. Почев, од материјала, обезбеђења поштанских (укључујући фиксну телефонију), енергетских, комуналних, све до просторних услова.
Економска Класификација |
О П И С |
Планирана и утрошена средства из буџета за 2017 |
411 | Плате и додаци запослених | 5.616 5.611 |
412 | Социјални доприноси на терет послодавца | 1007 1.004 |
413 | Накнаде у натури | 19 18 |
414 | Социјална давања запосленима | 39 37 |
415 | Накнаде за запослене | 300 283 |
421 | Стални трошкови | 2918 2772 |
422 | Трошкови путовања | 70 1 |
423 | Услуге по уговору | 467 453 |
425 | Текуће попоравке и одржавање | 480 442 |
426 | Материјал | 950 946 |
512 | Машине и опрема | 250 249 |
482 | Порези таксе | 15 8 |
Материјална опремљеност стручне службе је на задовољавајућем нивоу..
Стручна служба има изузетан ниво сарадње са Управом за трезор министарства финансија и са Службом за управљање кадровима
Стручна служба Расинског управног округа на дан израде анализе опслужује укупно 54 извршилаца.
II
Најзначајније активости у извештајном периоду
Поред редовних активности предвиђених постојећим општим актима а у досадашњем тексту непоменутих у извештајном периоду планирани су и обављени следећи редовни послови:
Обављено је редовно – годишње, оцењивање запослених службеника и намештеника, достављен извештај Поверенику за информације од јавног значаја. Иницирани су поступци набавки пошто је претходно донет План јавних набавки за 2017. годину. Израђени су Извештаји о раду Службе и Савета, као и читав низ пратећих правилника . Сачињен је финансијски план за период 2018-20 година као и кадровски план. Служба, такође обавља послове заштите здравља на раду.
Пружана је стручна и техничка потпора начелнику Управног округа и Савету управног округа (шест седница Савета: записници, информације за медије, протокол, израда и експедовање закључака).
Савет је пре свега разматрао питања из надлежности а сходно Закону о државној управи. Превасходно рад и услове рада подручних организационих јединица – инспекција (усвајање информација и планова рада, доношење Одлука о унапређењу услова за рад, смештајних услова, размена информација о актуелној проблематици, али и иницирање конкретних акција у домену инспекцијског надзора). Разметране су и теме, иницијативе и закључци од ширег друштвеног значаја ( озакоњење објеката, проблематика регионалног водоснабдевања, управљања отпадом…).
У току 2017. године одржано је укупно 12 колегијума са руководиоцима унутрашњих организационих јединица министарстава ( о чему су сачињене одговарајуће службене белешке). 1) На колегијумима су разматране текуће и планиране активности инспекцијских служби, као и степен реализације периодичних планова.. 2) На састанцима је било речи о условима за рад и њиховом побољшању и проблемима са којима се сусрећу извршиоци (пре свега у погледу одржавања опреме, недостатка бонова за гориво, нерегистрованих и застарелих службених возила) 3)На колегијумима, руководиоци инспекцијских служби изнели су читав низ конкретних предлога везано за унапређење услова за рад, координацију активности и заједнички рад две или више инспекцијских служби, али и послова поверених локалним самоуправама.
Стручна служба пружа стручну и техничку потпору Окружном штабу за ванредне ситуације. У току 2017. године одржано је укупно 4 редовне седнице штаба. Сачињена су одговарајућа планска акта и извештаји.
Стручна служба обавља и послове заштите тајних података у складу са законом и сходно томе обезбеђена је одговарајућа опрема.
У погледу оцењивања државних службеника примењује се модел кварталног праћења резултата рада.
Остали послови са континуираним обављањем у извештајној години: планирање извршења буџета и квота за извшетајни период, израда одговарајућих захтева за промену у апропријацији и промени квота, израда захтева за преузимање обавеза, захтева за плаћање и трансфер средстава, контрола података за обрачун плата запослених; састављање анализа, извештаја и информација; и; чување и издавање канцеларијског и другог потрошног материјала и ситног инвентара; и послови умножавања материјала; текуће одржавање пословног простора и друге послове од значаја за рад Управног округа, достављање извештаја Централној кадровској евиденцији; рад у програму –регистар запослених при Управи за трезор.
Извршена је набавка и замена сервер уређаја за рад писарнице (вредност набавке 120 000 динара, (претходни сервер набављен је 2008 године)). На овај начин створени су услови за наставак квалитетног рада писарнице и пружање постојећих али и проширење асортимана услуга (елементи електронске писарнице).
Извршена је набавка и инсталација фотокопир уређаја претходни фотокопир је набављен 2010 године
Извршена је адаптација заједничких просторија (хола упправне зграде), молерско, фасадерски и електро радови.
Извршено је кречење дела инспекцијских просторија и то 4 канцеларије Школске управе са седиштем у Крушевцу.
Стручна служба поменуте послове обавља у згради које је у власништву града Крушевца (ул. Балканска 63), а одлуком скупштине града је уступљена Расинском управном округу на трајно коришћење.
Стање опремљености стручне службе је задовољавајуће (изузетак се односи на застарело службено возило намењено превозу начелника округа), услови у којима обавља задатке су задовољавајући. Број запослених извршилаца у Стручној служби је оптималан.
Планиране активности: у 2018. тој години планира се подизање нивоа вршења услуга Стручне службе. У погледу опреме, планира се покретање процедуре замене застарелог службеног возила. Такође, планирана је и набавка опреме и софтвера неопходне за увођења и рад ,,електронске писарнице“. У погледу радова на одржавању објекта, планирана је адаптација санитарних просторија и завршетак радова на заједничким просторијама.
Коначно Стручна служба кроз праћење и примену прописа, непрестано усавршавање запослених планира да адекватно пропрати и примени све очекиване измене општих аката (увођење новог апликативног софтвера за планирање и извршење буџета, прилагођавање постојећег правилника о организацији и систематизацији радиних места у Стручној служби сходно Каталогу радних места, проширење услуга на порталу Е-услуга, као и увођење елемената електронске писарнице, све у складу са захтевима министарства.
Припремио
Шеф Одсека за опште послове
ДЕЈАН ЈОВАЦ
РАСИНСКИ УПРАВНИ ОКРУГ
НАЧЕЛНИК
Бранислав Весић