SEDNICA SAVETA RASINSKOG UPRAVNOG OKRUGA

Danas je održana 95.sednica Saveta Rasinskog upravnog okruga kome su prisustvovali, osim načelnika Ivana Anđelića kao predsedavajućeg – gradonačelnik Kruševca Ivan Manojlović i predsednici opština Rasinskog upravnog okruga sa izvestiocima.

„Rasinski okrug je jedno veliko gradilište gde se realizuje  nekoliko bitnih projekata  i ovo je prilika da sagledamo u kojoj su fazi, da li su svi subjekti koji su uključeni u njihovu realizaciju  na visini svojih zadataka i  da li nešto treba ubrzati kako bi se blagovremeno završile sve planirane aktivnosti“, istakao je pre početka sednice načelnik Rasinskog okruga Ivan Anđelić.

Prva tačka odnosila se na realizaciju projekata od regionalnog značaja sa posebnim osvrtom na projekat zajedničkog upravljanja komunalnim otpadom i projekat izgradnje Postrojenja za prečišćavanje otpadnih voda.

Što se tiče Regionalnog centra za upravljanje otpadom,  polovinom decembra raspisuje se javna nabavka za opremu za JKP “Kruševac“, ostala javno – komunalna preduzeća RO i JKP opštine Blace. To se pre svega odnosi na auto smećare i drugu opremu – kontejnere, kante i sve što prati sistem za upravljanje otpadom.

Polovinom januara biće raspisana i javna nabavka radova za izgradnju Centra u Srnju, ali i za sanaciju postojeće nesanitarne deponije na toj lokaciji.

Na izgradnji Postrojenja za prečišćavanje otpadnih voda  na Blatašnici i Rasini, radovi su dosta poodmakli. Nakon pripremne – faze javnih nabavki , u toku su građevinski radovi.

Druga tačka sednice odnosila se na rad republičkih inspekcijskih službi i saradnju sa lokalnim inspekcijskim organima, pre svega kad je u pitanju  koordinisani nadzor .

Na dnevnom redu bila je i spremnost zimskih službi na teritoriji RO, odnosno lokalnih samouprava, u skladu sa  Zakonom o smanjenju rizika od katastrofa i upravljanju vanrednim situacijama. Razmatrana je i ispunjenost  normativnih odredbi planova.

Na današnjoj sednici Saveta, načelnik Rasinskog upravnog okruga Ivan Anđelić, dobio je Zahvalnicu od Sektora za vanredne situacije.