Dana 22. 04. 2010. godine održana je 23. sednica Saveta Rasinskog upravnog okruga. Na sednici su analizirani dokumenti od značaja za nastavak finansiranja projekta izgradnje regionalnog sistema vodosnabedevanja: „Rasina“. Konstantovano je da je realizacija projekta i formalno otpočela i to 01. 04. 2010. godine, sa početkom izgradnje rezervoara u Varvarinu. Jednoglasno je usvojen zaključak kojim se usvaja: nacrt pisma o angažovanju, dokument kojim se definišu procedure i pravila među glavnim akterima implementacije i osigurava pristup IPA – fondovima. Istim zaključkom članovi saveta obavezani su da bez odlaganja ovaj dokument proslede opštinskim odnosno gradskom Veću na usvajanje, najkasnije do 07. 05. 2010. godine.
Razmatrana je i prva, radna verzija budućeg ugovora o isporuci vode, koji će u ne tako dalekoj budućnosti uređivati odnose između Regionalnog sistema (preduzeća) vodosnabdevanja i lokalnih samouprava. Ovo kako bi lokalne samouprave blagovremeno dostavile odgovarajuće sugestije.
U drugom delu sednice bilo je reči o problematici upravljanja čvrstim otpadom. Načelnik upravnog okruga, podsetio je prisutne na zakonske odredbe i činjenicu da se približava istek rokova, naročito u pogledu izrade lokalnih planova i popisa deponija.
Usvojen je zaključak i formirana međuopštinska radna grupa za zaštitu životne sredine i upravljanje čvrstim otpadom. Ovo telo sastavljeno je od najviših političkih reprezenata (načelnika okruga, gradonačelnika i predsednika svih šest opština), stručnjaka iz predmetne oblasti kao i iz pravne struke. Osnovni zadatak radne grupe biće implemenatacija zakona, nacionalnih strategija i podzakonskih akata iz oblasti životne sredine i upravljanja otpadom. Konkretnije, koordinacija aktivnosti na nivou lokalnih samouprava u pogledu: izrade lokalnih planova upravljanja otpadom, priprema nacrta regionalnog sporazuma i plana, usklađivanje opštinskih odnosno gradskih propisa sa zakonima koji uređuju ovu oblast i drugih aktuelnih pitanja iz oblasti životne sredine od značaja za sve samouprave Rasinskog upravnog okruga.