REPUBLIKA SRBIJA
RASINSKI UPRAVNI OKRUG
Broj: 919-00-2/14-01
09. 01. 2014 god.
Kruševac
MINISTARSTVO PRAVDE I DRŽAVNE UPRAVE
-gosp. Đorđu Stepanoviću-
PREDMET: Izveštaj o radu Stručne službe rasinskog upravnog okruga za period od 01. 01. 2013. do 31.12. 2013. god.
I
A) Broj i struktura zaposlenih:
Broj i struktura zaposlenih:
Pravilnikom o unutrašnjem uređenju i sistematizaciji Rasinskog upravnog okruga sistematizovano, zaposleno i raspoređeno je:
– dva radna mesta u zvanju savetnika 2 (jedan državni službenik)
-dva radna mesta u zvanju referenta 3 (tri državna službenika)
-tri radna mesta u IV vrsti radnih
mesta nameštenika 4 (četiri nameštenika)
Nazivi radnih mesta su: šef Odseka za opšte i zajedničke poslove, radno mesto za finansijsko materijalne poslove, radno mesto za obradu finansijske dokumentacije, (izvršilačka radna mesta) radno mesto za kancelarijske poslove i daktilograf-operater (nameštenička radna mesta). Svi pomenuti deo su unutrašnje organizacione jedinice – Odseka za opšte i zajedničke poslove. Aktuelnim aktom administrativno – tehnički sekretar i vozač ostali su izvan Odseka (takođe nameštenici).
Kvalifikaciona struktura zaposlenih je: dva lica sa visokom stručnom spremom, dva lica sa višom stručnom spremom i ostali zaposleni sa srednjom (po aktuelnom pravilniku – sistematizaciji).
Stručnom službom rukovodi načelnik Upravnog okruga, čije radno mesto razvrstano u petu grupu položaja. Ovu dužnost od 01.12.2012. godiine, obavlja diplomirani ekonomista Branislav Vesić
U izveštajnom periodu, u pisarnici Stručne službe Rasinskog upravnog okruga -evidentirano je predmeta (zavedeno u pisarnici Okruga) i to:
G/ PREGLED INSPEKCIJSKIH SLUŽBI I BROJA ZAVEDENIH PREDMETA PREMA SLUŽBAMA U 2013 GODINI
Stanje na dan 31. 12. 2013. godine
1.MINISTARSTVO RADA, ZAPOŠLjAVANjA I SOCIJALNE POLITIKE– INSPEKTORAT ZA RAD, ODELjENjE INSPEKCIJE SA SEDIŠTEM U KRUŠEVCU
Odeljenje inspekcije rada, Odeljenje inspekcije rada, okružna područna jedinica sa sedištem u Kruševcu, Ukupno zaposleno 8 državnih službenika. Oznaka organa 383, ukupno 3022 zavedenih predmeta od čega po klasivikacionim oznakama materije:
Klasifikaciona oznaka | Broj predmeta |
117 | 1094 |
021 | 714 |
155 | 239 |
162 | 374 |
163 | 386 |
164 | 215 |
2.MINISTARSTVO ZDRAVLjA oznaka organa 530
Sanitarna inspekcija- ukupno 8 zapošljenih sa sedištem u Kruševcu
– ukupno zavedenih 2706 predmeta
Klasifikaciona oznaka | Broj predmeta |
53 | 2581 |
512 | 125 |
2.2Zdravstvena isnpekcija –jedan izvršilac-zdravstveni inspektor ukupno 266
Klasifikaciona oznaka | Broj predmeta |
50 | 182 |
361 | 29 |
072 | 55 |
3. MINISTARSTVO POLjOPRIVREDE, , ŠUMARSTVA I VODOPRIVREDE 270 oznaka organa
3.1 UPRAVA ZA VETERINU Odeljenja za inspekcijske poslove Uprave za veterinu , Ukupno 11 izvršilaca
Klasifikaciona oznaka | Broj predmeta |
323 | 3647 |
- Ukupno UPRAVA ZA ZA ZAŠTITU BILjA Odsek fitosanitarne inspekcije 6 (šest) izvršilaca.
Klasifikaciona oznaka | Broj predmeta |
321 | 981 |
- POLjOPRIVREDNA INSPEKCIJA Ukupno 3 tri izvšrilaca.
Klasifikaciona oznaka | Broj predmeta |
320 | 823 |
- UPRAVA ZA ŠUMARSTVO- Ukupno 2 izvršilaca- šumarsko-lovna isnpektora
Klasifikaciona oznaka | Broj predmeta |
322 | 623 |
- MINISTARTVO PRAVDE I DRŽAVNE UPRAVE–jedan izvršilac – upravni inspektor ukupno 81 predmeta
Klasifikaciona oznaka | Broj predmeta |
038 | 49 |
070 | 32 |
- MINISTARSTVO SAOBRAĆAJA –oznaka organa 241
jedan izvršilac – inspektor za drumski saobraćaj.
Klasifikaciona oznaka | Broj predmeta |
347 | 120 |
- MINISTARSTVO ENERGETIKE, RAZVOJA I ZAŠTITE ŽIVOTNE SREDINE 214
Jedan izvršilac -ekološki inspektor.
Klasifikaciona oznaka | Broj predmeta |
501 | 173 |
- MINISTARSTVO FINANSIJA I PRIVREDE 144
TURISTIČKA INSPEKCIJA -Ukupno 3 izvršilaca – turistička inspektora
Klasifikaciona oznaka | Broj predmeta |
332 | 639 |
- MINISTARSTVO PROSVETE, NAUKE I TEHNOLOŠKOG RAZVOJA424
Školska uprava sa sedištem u Kruševcu, Ukupno 8 zaposlenih izvršilaca.
Klasifikaciona oznaka | Broj predmeta |
614 | 125 |
- MINISTARSTVO PRIRODNIH RESURSA, RUDARSTVA I PROSTORNOG PLANIRANjA315
jedan izvršilac – inspektor za zaštitu prirodnih bogatstava.
Klasifikaciona oznaka | Broj predmeta |
501 | 32 |
10. MINISTARSTVO SPOLjNE I UNUTRAŠNjE TRGOVINE I TELEKOMUNIKACIJA355
TRŽIŠNA INSPEKCIJA Ukupno zaposlenih – 11 izvršilaca tržišnih inspektora.
Klasifikaciona oznaka | Broj predmeta |
334 | 1200 |
Počev od 01. 01. 2013., zaključno sa 31. 12. 2013. godine u pisarnici Rasinskog upravnog okruga zavedeno je ukupno 14.438 predmeta
Tokom 2013. godine, do dana podnošenja izveštaja arhivirano je 12.606 predmeta. Pored navedenog daktilo biro Stručne službe izradio je (materijalizovao) ukupno 2.459 predmeta (izrada akata – rešenja, zapisnici, izveštaji…). Pored navedenog u Stručnoj službi, a za potrebe načelnika zavedeno je i obrađeno 99 predmeta sa klasifikacionom oznakom 00 i 01 – državni organi. Stručna služba je u prethodnom periodu pružala stručnu i tehničku pomoć u radu načelnika i Saveta rasinskog upravnog okruga ovde spada i izrada odgovarajućih akata u vezi sa pružanjem usluga od strane Okruga, izrada odgovarajućih pravilnika, izveštaja, nacrta kadrovskih planova U okviru materijalno – finansijskih poslova, kvantitativno u izveštajnom periodu, izrađeno je i realizovano 349 naloga za plaćanje sa preuzetom obavezom.
Takođe, Stručna služba obezbeđuje sve uslove (i finansira trošak) koji omogućavaju nesmetan rad organizacionih jedinica sa sedištem u Okrugu. Počev, od materijala, obezbeđenja poštanskih (uključujući fiksnu telefoniju), energetskih, komunalnih, sve do prostornih uslova.
Materijalna opremljenost stručne službe je na zadovoljavajućem nivou..
Stručna služba ima izuzetan nivo saradnje sa Upravom za trezor ministarstva finansija i sa Službom za upravljanje kadrovima (svi radnici Stručne službe upravnog okruga, uključeni su, u izveštajnom periodu u pojedine oblike stručnog usavršavanja, shodno vrstama poslova koje obavljaju.)
Stručna služba Rasinskog upravnog okruga na dan izrade analize opslužuje ukupno 65 izvršilaca.
II
Najznačajnije aktivosti u izveštajnom periodu
Pored redovnih aktivnosti predviđenih postojećim opštim aktima a u dosadašnjem tekstu nepomenutih u izveštajnom periodu planirani su i obavljeni sledeći redovni poslovi:
Obavljeno je redovno – godišnje, ocenjivanje zaposlenih službenika i nameštenika.. Sačinjen je informator o radu stručne službe, dostavljen izveštaj Povereniku za informacije od javnog značaja. Inicirani su postupci javnih nabavki malih vrednosti, pošto je prethodno donet Plan javnih nabavki za 2013. godinu. Izrađeni su Izveštaji o radu Službe i Saveta, Plan Integriteta Stručne službe, kao i čitav niz pratećih pravilnika (upotreba službenih vozila, mobilnih telefona, Pravilnik o računovodstvu…). . Sačinjen je finansijki plan za period 2014-16 godina. Služba, takođe obavlja poslove zaštite zdravlja na radu (postoji Akt o proceni rizika).
Dalje, pružanje stručne i tehničke potpore načelniku Upravnog okruga i Savetu upravnog okruga (šest sednica Saveta: zapisnici, informacije za medije, protokol, izrada i ekspedovanje zaključaka), poslovi kojima se obezbeđuje dostupnost informacijama od javnog značaja, Informator o radu ažurira se najmanje jednom mesečno.
Izvršena su poboljšanja na sajtu Rasinskog upravnog okruga, uvođenjem novih sadržaja i linkova shodnu nalozima Uprave za digitalnu reformu.
U toku 2013. godine održano je ukupno 13 kolegijuma sa rukovodiocima unutrašnjih organizacionih jedinica ministarstava ( o čemu su sačinjene odgovarajuće službene beleške). 1) Na kolegijumima su razmatrane tekuće i planirane aktivnosti inspekcijskih službi, kao i stepen realizacije periodičnih planova. Ovo je od ogromnog značaja jer načelnici Okruga još uvek od ministarstava ne dobijaju godišnje niti periodične planove rada, što je preduslov za kvalitetno vršenje nadležnosti. 2) Na sastancima je bilo reči o uslovima za rad i njihovom poboljšanju i problemima sa kojima se susreću izvršioci (pre svega u pogledu održavanja opreme, nedostatka bonova za gorivo, neregistrovanih i zastarelih službenih vozila) 3)Na kolegijumima, rukovodioci inspekcijskih službi izneli su čitav niz konkretnih predloga vezano za unapređenje uslova za rad, koordinaciju aktivnosti i zajednički rad dve ili više inspekcijskih službi.
Stručna služba pruža i stručnu i tehničku potporu Okružnom štabu za vanredne situacije. U toku 2013. godine održano je ukupno 3 redovne sednice štaba.
Stručna služba obavlja i poslove zaštite tajnih podataka u skladu sa zakonom i shodno tome obezbeđena je odgovarajuća oprema.
U pogledu ocenjivanja državnih službenika primenjuje se model kvartalnog praćenja rezultata rada.
Ostali poslovi sa kontinuiranim obavljanjem u izveštajnoj godini: planiranje izvršenja budžeta i kvota za izvšetajni period , izrada odgovarajućih zahteva za promenu u aproprijaciji i promeni kvota, izrada zahteva za preuzimanje obaveza, zahteva za plaćanje i transfer sredstava, kontrola podataka za obračun plata zaposlenih; sastavljanje analiza, izveštaja i informacija; i; čuvanje i izdavanje kancelarijskog i drugog potrošnog materijala i sitnog inventara; i poslovi umnožavanja materijala; tekuće održavanje poslovnog prostora i druge poslove od značaja za rad Upravnog okruga, dostavljanje izveštaja Centralnoj kadrovskoj evidenciji; rad u programu –registar zaposlenih pri Upravi za trezor.
Obzirom na činjenicu da je izvršena zamena starog softvera za rad u pisarnici. (krajem 2012 godine ).čitav izveštajni period obeležila su odgovarajuća prilagođavanja u smislu unapređenja samog softvera, kao i nabavke odgovarajuće opreme. Izvršena je delimična obnova opreme u pisarnici: zamena jednog računara i nabavka još jednog štampača.
Pripremio
Šef Odseka za opšte poslove
DEJAN JOVAC
RASINSKI UPRAVNI OKRUG
NAČELNIK
Branislav Vesić